Project Support

Uw contactpersoon:

Coen de Winter
Telefoon: +31 306001500
E-mail: coen.dewinter@destaffinggroep.nl

Reageer op deze aanvraag

Functie Project Support
Aanvraagnummer 100171291
Expertise Active Directory, Ldap, Linux, Redhat, Windows 10, Windows 7
Regio Nederland - Noord-Holland
Startdatum 19-05-2017
Duur 2+ jaren

Bijzonderheden

Start: 3 July 2017
End date: 2 July 2019
Hours per week: 40
Location: Amsterdam (Part of the onboarding will be 2 weeks onboarding at location Rijswijk)

Werkzaamheden

For our international client we are looking for a Dedicated Support.

Job requirements
Primary focus is enabling productivity & workflows of the Technical Professionals such as geologists, geophysicists, reservoir engineers, seismic interpreters.
Role involves combination of hands-on deskside visits, remote support via phone, email, instant messenger & escalations to other teams.
Required to take ownership of Technical Computing issues on the customer’s behalf & work/escalate them through to resolution. Ensure requests for advice & assistance are handled promptly and effectively with E2E ownership taken.
Proactively ensure customers make effective use of the facilities available to them, some issues requiring internal resolution while others involve advising on the best use of available IT solutions. Diagnose underlying causes of difficulties and devise solutions to ensure that the effect on customers is minimized. Liaise with other IT functions & external suppliers. Regularly monitor the incident, status and speed of resolution of enquiries and problems, be pro-active in devising improvements and recommending changes to systems, products or services.

Proven knowledge/certification of:
- Microsoft Windows (W7/W10)
- Linux (RedHat)
- Storage, HP RGS
- Microsoft Desktop
- Active Directory
- LDAP products.

Proficient in Corporate, Industry and Professional Standards, Customer Service Techniques, Proficient in Function or Department Operations. Familiar with Customer Value Chain Concepts. Part of European team supporting +/- 1700 customers.

Hybrid skillsets essential.
- Excellent customer interfacing experiences.
- Extensive troubleshooting and analytical skills, helicopter view.
- Ability to clearly identify various components of the services and reported issues.
- Previous experience in Technical Computing related service delivery such as, Leostream, Remote Graphics Software, 64bit Windows, Linux, Technical Storage
- Demonstrated ability to operate successfully in regional and sometimes global environment.
- Highly customer focused/minded while possessing courage to resist always providing "quick fix".
- Ability to identify and pursue opportunities for service improvement.
- Ability to work independently and also as part of a regional/global team.
- Must be able to balance service/support levels and resources.
- Ability to develop and maintain strong relationships with business, other support teams and stakeholders.
- Excellent written & spoken English essential.

Interested? Please respond with English resumé, motivation and hourly rate.

Reageren op deze aanvraag

Ik heb al een account bij IT-Staffing

Bent u al eerder bij IT-Staffing geweest? Vul dan uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Uw bewaarde gegevens worden dan opgehaald.

 
 
Wachtwoord vergeten?

Ik heb nog geen account bij IT-Staffing

Wij vragen u wat gegevens in te vullen om u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

Ik wil mij registreren bij IT-Staffing
Ik wil vrijblijvend reageren

 

Freelancers en opdrachtgevers over hun ervaringen met IT-Staffing.
Lees verder
De beste reclame is tevreden klanten.
Lees verder
Betaling binnen 3 of 8 werkdagen of marktconform. Jij kunt kiezen!
Lees verder

Recente aanvragen

Meer aanvragen

Nieuws

woensdag 24 mei 2017 16:49:35

De Staffing Groep ontvangt certificaat MVO Prestatieladder niveau 4

Nederland kende tot voor kort slechts 38 organisaties die dit niveau hebben behaald. De Staffing Groep, sinds 2012 gecertificeerd op niveau 3, is hiermee de 39e organisatie en eerste staffing organisatie die dit niveau heeft bereikt. Niveau 4 vereist dat een organisatie in samenspraak met al haar stakeholders aangescherpte doelen formuleert die branche overstijgend zijn en haar verantwoordelijkheid neemt in de keten. Op vrijdag 19 mei werd het certificaat uitgereikt door Ton Wessels van Lloyds Register in een van de aansprekende initiatieven van De Staffing Groep: Het DynaHouse.

Lees verder

dinsdag 9 mei 2017 12:47:27

SURF selecteert IT-Staffing als voorkeursleverancier voor externe inhuur van (ICT) Professionals.

De werkmaatschappijen van SURF: SURFmarket, SURFnet en SURFsara hebben in hun aanbesteding IT-Staffing geselecteerd als één van de drie voorkeursleveranciers voor de inhuur van (ICT) Professionals. De andere leveranciers in het perceel detachering/bemiddeling zijn CGI Nederland en KPN consulting. SURF is de ICT-samenwerkingsorganisatie van het middelbaar en hoger onderwijs en onderzoek in Nederland. Dankzij SURF beschikken studenten, docenten en onderzoekers in Nederland over de best mogelijke ICT-voorzieningen voor toponderzoek en talentontwikkeling.

Lees verder